Reklama radiowa

Kolejnym medium, które wykorzystywane jest do przekazywania reklamy jest oczywiście radio. Radio zaliczane jest do tanich sposobów przekazywania reklamy. Oczywiście w inny sposób działa ona na zmysły człowieka niż reklama telewizyjna ponieważ ludzie słuchając radia sami muszą sobie wyobrażać reklamowany produkt. Radia można słuchać niemal wszędzie dlatego ta forma przekazywania przekazu reklamowego zaliczana jest do skutecznych jednak nie w każdym przypadku. Wiadomo, że ludzie chętnie słuchają reklam tych produktów które chcą kupić w danej chwili. Oczywiście ten sposób przekazywania ludziom reklamy posiada wiele wad oraz zalet. Największą wadą radia jest to, że reklamy nie są często emitowane bądź też emitowane są w sposób, który nie przyciągnął uwagi konsumentów. Ludzie muszą się wsłuchiwać aby usłyszeć wszystko o danym reklamowanym produkcie. Jednak największą zaletą tej formy przekazywania reklamy jest to, że można radia słuchać wszędzie a mianowicie w domu, w pracy, w autobusie, tramwaju oraz w dużych centrach handlowych jak również w każdym innym miejscu, które jest często odwiedzane przez ludzi. Dlatego właśnie przedsiębiorstwa wykorzystują radio do przekazywania reklamy.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Design: