Tradycja czy nowoczesność w reklamie?

Nowoczesna reklama ma swoje odbicie w sieci . Coraz więcej osób pragnie posiadać soje produkty w Internecie. Nowoczesną reklamę warto skojarzyć z osobą Philipa Kotlera, który przypisał reklamie takie oto cechy: informowanie, nakłanianie oraz przypominanie. Jedynie poprzez przekaz online takie cechy mogą zostać spełnione. Reklama zamieszczona w Internecie daje wiele możliwości. Przede wszystkim pozwala na wybór wielu dostępnych form reklamy w sieci. Najpopularniejsza jest niewątpliwie strona internetowa, i tu właśnie mamy szansę na zastosowanie trzech podstawowych cech reklamy. Strona www może być nośnikiem informacji. Ponadto poprzez stronę internetową nakłaniamy do czegoś szerokie grono internautów, co podkreśla drugą cechę reklamy. Aby przypomnieć o istnieniu strony internetowej potrzebna jest trzecia jej cecha, jaką jest przypominanie. Możemy tego dokonać poprzez odświeżanie naszej strony, dzięki pozycjonowaniu i optymalizacji. Dobre agencje reklamowe, którym powierzymy naszą firmę, w celu reklamy, muszą zadbać o wszystkie, trzy główne cechy dobrej promocji. Z kolei, tradycyjna reklama w postaci ulotek, czy ogłoszeń, również może spełniać te cechy. Ulotki mogą służyć jako nośnik informacji. Ponadto mogą służyć jako nakłanianie, a więc poprzez roznoszenie ich nakłaniamy odbiorcę do czegoś. Aby je odświeżyć, należy co jakiś czas czynność tą powtarzać. Jak widać, niezależnie od formy reklamy, zawsze trzeba zadbać o trafną informację, nakłanianie i dbanie, by reklama nie poszła w zapomnienie.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Design: