Kontekst

Wiele agencji zajmujących się reklamą internetową, specjalizuje się wyłącznie w reklamie kontekstowej. Co to takiego? Reklama taka kojarzona jest z linkami sponsorowanymi. Jednakże w rzeczywistości reklama kontekstowa to szeroko pojęta reklama, która nie opiera się wyłącznie na linkach. Są to różnego rodzaju reklamy jawne, przedstawiane za pomocą obrazków, tekstu i animacji. Agencji reklamy kontekstowej, umieszczają takie przekazy na jakimś powiązanym tematycznie serwisie internetowym. Dostawcami reklamy kontekstowej są np. Google i jego AdWords oraz AdSense. Celem takiej reklamy jest przede wszystkim doskonałe dopasowanie treści i grafiki reklamy do zawartości reklamowanego serwisu. Agenci reklamy muszą zadbać o to, by powiązanie takie zainteresowało potencjalnych odbiorców. Agencje reklamowe wychodzą z propozycja takich reklam, ze względu na to, że korzyści z tego typu reklamy mają zarówno osoby reklamujące się, jak również serwisy, na których reklama jest umieszczona. Jak można zauważyć agencje specjalizujące się w reklamie kontekstowej dają nam wiele możliwości zareklamowania swoich usług oraz możliwości promocji danego serwisu. Reklama internetowa jest najnowocześniejszą, a jednak najbardziej cenioną reklamą na świecie. Z usług agencji reklamowych korzysta coraz więcej osób, i coraz więcej z ich wybiera właśnie reklamę w sieci.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Design: