Role mediów

Środki masowego przekazu towarzyszą nam każdego dnia. Wielu z nas zaczyna dzień od włączenia telewizora albo komputera, a kończy na wyłączeniu tych urządzeń. Codziennie oglądamy programy w telewizji, słuchamy radia, czytamy prasę, a także korzystamy z internetu. Firmy reklamowe doskonale zdają sobie z tego sprawę, bo tam również pracują ludzie, którzy korzystają z mediów. I właśnie dlatego wykorzystują te kanały do emitowania reklam. Niezależnie od tego, z którego środka korzystamy zawsze będziemy mieli do czynienia z reklamami. Są one wszędzie. Nawet na ulicy. Przechodząc widzimy witryny sklepów poobklejane różnymi informacjami i plakatami, do skrzynek pocztowych wrzucane są nam ulotki, a na poczty mailowe przesyłane spamy. Chcąc czy nie chcąc jesteśmy bombardowani nimi ze wszystkich stron. Ale reklamy tak naprawdę same w sobie nie są takie złe. Dzięki nim wiemy, co się dzieję wokół nas. Nie zapominajmy o tym, że one oprócz informacji na temat nowego produktu dostarczają nam również danych na temat wydarzeń kulturowych, obniżek cenowych i innych okazji. Reklamy pokazują nam, jakie zachodzą zmiany i na co warto jest zwrócić uwagę. A czy to zrobimy, to zależy już tylko od nas samych.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Design: