Częstotliwość emitowania

Oglądamy je kilka razy dziennie. Słuchamy ich również bardzo często. Mowa oczywiście o reklamach. I po mimo tego, że daną reklamę widzieliśmy pięć minut wcześniej znowu ją oglądamy. Ale właśnie o to chodzi reklamodawcom, abyśmy mieli z nim jak najczęstszy kontakt. Inaczej ich pieniądze zostałyby wyrzucone w błoto. Reklama jeśli chce spełnić swoją funkcję musi dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych odbiorców. A co więcej. Muszą ją oni oglądać kilka razy dziennie, aby została przez nich zapamiętana. To jest właśnie sposób firm na zdobycie nowych klientów. Co by nie mówić ich strategia naprawdę daje rezultat. Bowiem rzeczywiście przywiązujemy większą wagę do marek, jakie widzieliśmy w reklamach. Tak, jakbyśmy uważali, że reklamowane produkty są po prostu lepsze. Osoby, które twierdzą, że nie ulegają wpływom reklam są w bardzo dużym błędzie. Czasami nawet nie są tego świadome. Im częściej emitowana jest jakaś reklama, tym szybciej zostaje przez nas zapamiętana. Duży wpływ spoty mają na dzieci. One są pod dużym ich wpływem, czego efekty rodzice mogą obserwować później. Dlatego reklamy, które przygotowane są specjalnie dla najmłodszych emitowane są w momencie, kiedy spędzają one swój czas przed telewizorem.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Design: