Reklama w sieci może być bezpośrednia

O tym, na czym polega reklama bezpośrednia z pewnością przekonał się ten, kto choć raz stał się targetem firmy sprzedającej wyroby tytoniowe. Ze względu na przepisy prawne, tego rodzaju artykuły nie mogą być promowane w typowy sposób. Nie ma możliwości, by umieszczać blibordy lub plakaty zachęcająco do palenia papierosów. Wykluczona jest również jakakolwiek kampania w telewizji. W związku z tym jedynymi punktami, w jakich możemy się zetknąć z reklamą wyrobów tytoniowych są miejsca ich sprzedaży. Są to sklepy i kluby. Tam właśnie można natrafić na osoby, które zostały zatrudnione przez agencje reklamową, by rozmawiać z nabywcami wyrobów tytoniowych, zachęcać ich do wyboru produktu danej firmy, oferować konkursy, prezenty i nagrody. W ten sposób z reklamą można trafić do konkretnych osób. Na podobnej zasadzie można promować inne produkty w Internecie. Reklamę bezpośrednią w sieci należy skupić nie na ogóle, tylko na jednostkach. Przykładem takiej reklamy jest pozyskiwanie przy różnych okazjach danych emaliowych klienta. Często następuje to przy wyrabianiu karty stałego klienta w sklepach i punktach usługowych. Należy wypełnić specjalny formularz, w którym podaje się adres swojej skrzynki. W przyszłości owocuje to otrzymywaniem maili od firmy z informacjami o nowy produktach, promocjach i rabatach. Wówczas działanie reklamowe ma większe szanse na powodzenie. Wiadomo bowiem, iż trafia na podatny grunt. Otrzymywane informacje są przecież związane z działalnością lub z gama produktów, z których ów klient korzysta, o czym świadczy fakt wyrobienia przez niego karty stałego klienta.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Design: