Jak najlepiej reklamować szkołę językową?

Szkoła językowa to tylko jeden z przykładów produktów lub usług, które dostępne są tylko lokalnie. W związku z tym nie ma sensu, by ich reklama miała zasięg ogólnopolski. W takiej sytuacji najlepszym sposobem dotarcia do pożądanej grupy potencjalnych nabywców będą lokalne media. Dobrze jest więc wykupić reklamę w lokalnej telewizji, najlepiej w najbardziej atrakcyjnym czasie antenowym, gdyż w innych godzinach oglądalność tego typu kanałów jest nieopłacalnie mała. Również reklama papierowa powinna być zamieszczona w lokalnej prasie. W takich sytuacjach szczególne pożądane jest informowanie o kursach językowych za pomocą ulotek rozdawanych w uczęszczanych punktach w mieście, wrzucanych do skrzynki. Warto też pomyśleć o plakatach. Mogą one się znajdować nie tylko na dużych bilbordach, ale tez na przykład w klubach i pubach, w których przebywają potencjalni nabywcy kursów – głównie ludzie młodzi. Wiele osób zastanawia się, czy w przypadku produktu o lokalnym zasięgu, opłacalna jest reklama w Internecie. Z jednej strony zdaje się to być dobrym pomysłem ze względu na grupę wiekową, do jakiej zaliczamy docelowych klientów szkół językowych. Nie mniej jednak reklamowanie lokalnej szkoły językowej na ogólnopolskich portalach jest bardzo dużym przeinwestowaniem, tudzież po prostu marnowaniem środków finansowych własnej firmy. Nie oznacza to wcale, że w takim przypadku należy całkowicie zrezygnować z reklamy w Internecie. Wspaniałym złotym środkiem będzie tu reklama na lokalnych portalach internetowych. Zaliczyć można do nich głównie strony internetowe gazet regionalnych oraz serwisy miejskie.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Design: